טיפים לרחצת כלבים

כחלק מהשרות שאנו מספקים ללקוחות, חשוב לנו גם לתת דגשים חשובים ללקוחות כדי שיוכלו לשמור על טיפוח פרוות הכלב ברמה הגבוהה ביותר.

מצורפים מספר כללים חשובים להקפדה בזמן המקלחת לכלב:

  • חובה להשתמש אך ורק שמפו ייעודי לכלבים אחרת נגרום נזק לפרוות הכלב.
  • במידה ואתם רוחצים את הכלב יותר מפעם בארבעה חמישה חודשים מומלץ להשתמש גם במרכך אשר מותאם לפרוות הכלבים לצורך שמירת הפרווה ולהחזיר לחות והזנה לעור הכלב.
  • אם רוחצים אחת לשלושה חודשים ומעלה אנו ממליצים להשתמש במרכך ושמפו המיועדים לשימוש יומיומי. יש קושי מסויים למצוא מוצרים מותאמים בחנויות לציוד בעלי חיים ולכן שימו לב שרכשתם מוצר מתאים. מומלץ לברר איתו (ניתן גם טלפונית, ונמליץ לכם על שמפו ומרכך מתאימים במידה ולא רכשתם אותם כבר מניידת הטיפולים שלנו).

חשוב להבדיל בין פרוות הכלבים לפני שאנו מתחילים בטיפול, למשל: כלב שאינו נשיר חייב לעבור לפני הרחצה טיפול של הברשה והתרת קשרים מלאה, מפני שהרחצה – שילוב המים, הסבון והייבוש על קשר גורם להידוקו עד חוסר יכולת לפתוח אותו אחר כך בהברשה רגילה או בכלל ולכן חובה לדעת מה מותר ומה אסור בטיפול טיפוח לכלבים, (טיפול לא נכון יכול לגרום ונזקים בלתי הפיכים).

בנוסף חשוב לדעת כי כלב בעל סוג פרווה נשיר חייב הברשה טובה לפני שאנו מעניקים לו אמבטיה טובה.
במידה ויש לכלבכם הרבה שיער שנושר ולא טיפלתם בו לפני המקלחת אנו למעשה נפסיד את התועלת שבטיפול, גם מבחינת הנקיון שאנו רוצים להעניק לכלב, וגם מבחינת טיפול בעור הכלב. (טיפול כזה אמור להפחית ריח רע, ואף תגרום לכלב להדיף ריח רע אף יותר מלפני הטיפול, קשה מאוד להפטר בצורה טובה משומן על העור כשהכלב מלא פרווה מתה).

האמבטיה מספרת כלבים ניידת, טיפול טיפוח לכלב, ספר כלבים עד הבית, הרשת הגדולה והמובילה לטיפולי טיפוח לכלבכם.

צפו בסרטון התדמית שלנו

נגן וידאו
tipulim

האמבטיה בקהילה

האמבטיה שמה לנגד עיניה את הנתינה לקהילה כחלק בלתי נפרד ממדיניות השרות שלנו. אנו מגיעים לימיי אימוץ ומטפלים בכלבי הכלביות בנוסף אנו מטפלים בכלבי הנחייה ובכלביהם של ניצולי השואה במחירי עלות.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

shirut

איזורי שרות

חברת האמבטיה, הינה הרשת מספרות הכלבים, הגדולה והותיקה ביותר בארץ, חברתנו מספקת שרותים בבתי הלקוח בפריסה רחבה. מאיזור זיכרון יעקב בצפון, גוש דן והשרון במרכז,אשדוד והסביבה בדרום וכן חבל מודיעין והשפלה.

לצפיה באיזורי הטיפול שלנו לחצו כאן!

keila

הטיפולים שלנו!

תספורות קצרות טיפוחים וכל כל מה שבינהם, מגוון של טיפולים מותאמים לכל כלב ולכל פרווה. אתם מזמנים להיכנס לקישור ולבחור את הטיפול המתאים ביותר לכלבכם.

לצפייה בכל הטיפולים לחצו כאן!


משפחת האמבטיה

הכירו את הצוות שלנו

© האמבטיה, שטיפה ומספרת כלבים ניידת | Design.Code.Honor by benjo.co.il