פרעושים, קרציות כלבים, וחתולים - הצרה הגדולה

הפרעושים הם חרקים וטפילים. הם טפילים כי הם חיים על חיות וניזונים מהדם שלהם. כל סוג של פרעוש חי על חשבון פונדקאי כלשהו – כלבים וחתולים בעיקר אך גם עופות ובני אדם. הפרעושים הקופצניים משתמשים בגפי הפה הדוקר שלהם כדי לחדור את העור ולמצוץ דם. הם מגרדים, מטרידים וקשה להיפטר מהם. 

 

איך פרעושים באים לעולם?

נקבת הפרעוש מטילה ביצה שממנה בוקע זחל. הזחל שגדל נהיה גולם ומן הגולם צץ הפרעוש.

 

איך פרעושים קופצים?

לקטנים האלה (גודלם הוא מילימטרים בודדים) יש רגליים חזקות והם יכולים לזנק עד למרחק של 15 סנטימטרים כדי לנחות על המקום הרצוי להם, הפונדק, שהוא בדרך כלל הכלבים  או החתולים שלנו.

 

פרעושים מזיקים?

עקיצות של פרעושים גורמות לגירוד ולאי נוחות, תגובות אלרגיות כמו פריחה, וגם עלולות להעביר מחלות כמו דבר וטטנוס. זה נכון לגבי כלבים, חתולים ובני אדם.

 

מה עושים נגד פרעושים?

כיום יש חומרי הדברה יעילים להרחקת פרעושים. חומרי ההדברה צריכים לקבל אישור של משרד הבריאות כדי להבטיח שאינם מזיקים לחיה שעליה משתמשים בתכשיר ההדברה. לכן חומרי ההדברה לכלבים ולחתולים ארוזים באמפולות בכמה גדלים וריכוזים כדי להתאים לסוג החיה ולמשקלה. יש שארוזים בבקבוק תרסיס  ועליו כתוב בדיוק כמה להתיז ואיפה. חומרי ההדברה החדשנים גם אינם מזיקים לאדם, אבל יש להרחיק את החומרים האלה מילדים, ואסור לנשק את חיית המחמד שלכם ביום שבו מרחתם או הִתזתם עליה חומר הדברה וגם למחרת.

בשוק בישראל יש חומרי הדברה מצוינים מתוצרת הארץ וגם מיובאים. חלק מהיצרנים הם חברות תרופות. אנו ממליצים לכם לקנות את חומרי ההדברה ברשת זו ארץ זו – חנות חיות 25 סניפים ברחבי הארץ. משלוחים חינם מעל 120 ש"ח.

אולי יעניין אתכם גם ?

צפו בסרטון התדמית שלנו

נגן וידאו
tipulim

האמבטיה בקהילה

האמבטיה שמה לנגד עיניה את הנתינה לקהילה כחלק בלתי נפרד ממדיניות השרות שלנו. אנו מגיעים לימיי אימוץ ומטפלים בכלבי הכלביות בנוסף אנו מטפלים בכלבי הנחייה ובכלביהם של ניצולי השואה במחירי עלות.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

shirut

איזורי שרות

חברת האמבטיה, הינה הרשת מספרות הכלבים, הגדולה והותיקה ביותר בארץ, חברתנו מספקת שרותים בבתי הלקוח בפריסה רחבה. מאיזור זיכרון יעקב בצפון, גוש דן והשרון במרכז,אשדוד והסביבה בדרום וכן חבל מודיעין והשפלה.

לצפיה באיזורי הטיפול שלנו לחצו כאן!

keila

הטיפולים שלנו!

תספורות קצרות טיפוחים וכל כל מה שבינהם, מגוון של טיפולים מותאמים לכל כלב ולכל פרווה. אתם מזמנים להיכנס לקישור ולבחור את הטיפול המתאים ביותר לכלבכם.

לצפייה בכל הטיפולים לחצו כאן!


משפחת האמבטיה

הכירו את הצוות שלנו

© האמבטיה, שטיפה ומספרת כלבים ניידת | Design.Code.Honor by benjo.co.il