הכלב מפחד מטיפול, מה עושים?

האמבטיה, מספרת כלבים ניידת, הרשת הגדולה והמובילה בטיפוח כלבים.

לקוחות רבים פונים אלינו בשאלות שונות ואנו תמיד משתדלים לספק להם את המענה המהיר והמקצועי ביותר, אחת השאלות שחוזרות אצל לקוחות חדשים שלנו הוא: "הפחד של הכלב מהטיפול, ובחירת ספר כלבים״.

הכוונה היא לא לחשש של הלקוח עצמו, אלא לחשש לתגובת הכלב.
הכלב לא מכיר את הספר שעומד לספר אותו, ואתם "לוקחים" אותו מהטריטוריה שלו למספרת כלבים בחדר סגור, דבר שגורם לכלבים לא פעם לטראומה והם מסרבים לקבל את הטיפול, (לכן אנו באמבטיה דואגים להגיע עם ניידת הטיפול שלנו לבית הלקוח כדי להוריד את החשש הגדול של הכלב מהטיפול).
בנוסף הפחד מהטיפול יכול להיות ביטוי של מגוון פחדים אחרים כגון: פחד מרעש המכונות, ממגע של אדם "זר" ועוד…

לכן לפני בחירת ספר הכלבים, עליכם לברר כמה שיות פרטים על ספר הכלבים (כמה שנים יש לו ניסיון בהתנהלות והתנהגות של כלבים, ואיזה כלבים כבר יצא לו לספר ולקבל המלצות מלקוחות שטופלו ע"י).

על ספר כלבים, להיות בקיא בקריאת שפת גוף של הכלבים על בוריה.
בנוסף עליו לשלוט בסימני הרגעה (כיצד ניתן להרגיע ולהתחבר אל הכלב, כדי לאפשר טיפול נכון שלא יגרום לכלב טראומה). סימנים אלה חשובים מאוד על שולחן הטיפולים, ומאפשרים לספר לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

לכן אתם ההמלצה שלנו היא לבחור בספר כלבים, שכל עבודתו עוסקת בטיפוח כלבים בלבד, כמו בכל מקצוע ברגע שאתה עוסק רק בתחום אחד וזה העיקר העבודה שלך, אתה תהיה הכי מקצועי ותדע את כל הדרכים הנכונות כדי להגיע אל הכלב ולגרום לו הנאה מהטיפול שהוא הולך לקבל.
ברגע שאנו פונים לחנות שמוכרת מוצרי מזון ו״על הדרך״ הם גם מספרים כלבים, רמת המקצוענות שלהם ירודה מכיוון שהם עסוקים במהלך היום בדברים אחרים.

במידה ויש לכלבכם בעיות פיזיות חשוב לציין זאת לפני הטיפול כדי שספר הכלבים יוכל להערך בהתאם. כלבים חולים לעיתים יהיו חסרי סבלנות יותר מכלבים בריאים, חשוב למסור את ההסטוריה של הכלב, אם יש בעיה של קרישת דם, או שהכלב עבר ניתוח (גם אם הוא פשוט), ספר הכלבים צריך לדעת על כך מראש, מקיוון שכלבים אילו לעיתים יזדקקו לתשומת לב שונה.

דבר נוסף הוא שלא כל כלב יכול או מסוגל להמתין לתורו לבדו, או לחכות בחדר המתנה מלא בכלבים אחרים (כמו שרשמנו מקודם לכן אנו מעדיפים להגיע לבית הלקוח ששם אין כלבים נוספים והכלב נמצא בסביבה מוכרת ובטוחה).

צוות האמבטיה ישמח להיות לעזרכם בכל שאלה וייעוץ.

צפו בסרטון התדמית שלנו

נגן וידאו
tipulim

האמבטיה בקהילה

האמבטיה שמה לנגד עיניה את הנתינה לקהילה כחלק בלתי נפרד ממדיניות השרות שלנו. אנו מגיעים לימיי אימוץ ומטפלים בכלבי הכלביות בנוסף אנו מטפלים בכלבי הנחייה ובכלביהם של ניצולי השואה במחירי עלות.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

shirut

איזורי שרות

חברת האמבטיה, הינה הרשת מספרות הכלבים, הגדולה והותיקה ביותר בארץ, חברתנו מספקת שרותים בבתי הלקוח בפריסה רחבה. מאיזור זיכרון יעקב בצפון, גוש דן והשרון במרכז,אשדוד והסביבה בדרום וכן חבל מודיעין והשפלה.

לצפיה באיזורי הטיפול שלנו לחצו כאן!

keila

הטיפולים שלנו!

תספורות קצרות טיפוחים וכל כל מה שבינהם, מגוון של טיפולים מותאמים לכל כלב ולכל פרווה. אתם מזמנים להיכנס לקישור ולבחור את הטיפול המתאים ביותר לכלבכם.

לצפייה בכל הטיפולים לחצו כאן!


משפחת האמבטיה

הכירו את הצוות שלנו

© האמבטיה, שטיפה ומספרת כלבים ניידת | Design.Code.Honor by benjo.co.il