מספרת כלבים עוד...

מספרה לכלבים – האמבטיה מספרה ניידת לכלבים

האמבטיה היא מספרה לכלבים ניידת המגיעה עד לביתך הלקוח ביישובים הוד השרון, כפר סבא, רעננה, רמת השרון, נתניה, קיסריה, פתח תקווה, ראש העין, מודיעין, שוהם, ראשל"צ, רחובות, יבנה, גן יבנה, אשדוד, תל אביב, גבעתיים, רמת גן וכל יישוב שבדרך ליישובים האלה. אנו מצוידים במכלי מים נקיים, בציוד חדיש ובתכשירים הטובים והבריאים ביותר. ולא, לא תוכלו לעשות את זה בבית...

האמבטיה מספרה לכלבים - מי אנחנו?

אנחנו צוות ותיק הפועל בארץ זה שתים עשרה שנה, לאחר שלמדנו את תרבות הטיפוח של הכלב באוסטרליה ובאירופה. בעיקר למדנו כי מספרה לכלבים צריכה להיות מקום בטוח עבור הכלב. כמספרה מקצועית אנו מקפידים ליצור קשר עם הכלב – הוא הלקוח החשוב שלנו, להסב אותו לשיתוף פעולה איתנו ולטפל בו בעדינות.

האמבטיה מספרה לכלבים מספקת תספורת בצד רחצה יסודית וניקוי המקומות המוצנעים של הכלב כמו האוזניים, כפות הרגליים, הבלוטה האנאלית וכדומה. אנו משתמשים בשמפו קוטל פרעושים וקרציות, בשמפו היפואלרגני אם צריך ובמכשירים חדישים וסטריליים. אנחנו מתחילים לרחוץ את הכלב רק לאחר שהוא רגוע, לאחר שבדקנו את עורו ווידאנו שאין לו פצע או דלקת.

צוות האמבטיה מספרה לכלבים ניידת הוא בעל ניסיון היודע היטב את העבודה. אנו מתאימים את התספורת לכלב, לפרוותו או לשיער שלו, שכן גזעי הכלבים שונים זה מזה בפרוותם, ולכמה מהם יש שיער שגדל ממש. הצוות שלנו קוצץ ציפורניים, מסרק ומבריש, מתיר קשרים, מסיר פרווה מתה ללא מכשירים חדים וגוזר רק במקומות שצריך לגזור.

אתם עוד תתרגלו

מספרה לכלבים ניידת האמבטיה אוהבת כלבים ומחויבת לטובתם ולטובת בעליהם. לאחר טיפול מפנק באמבטיה יהיה לך כלב נקי ורענן, ללא טפילים, עם פרווה בוהקת וללא נשירה לזמן מה. עתה אפשר להכניס אותו הביתה, ללטף אותו בכייף, לחבק ולזכור שהוא חלק מן המשפחה המטופחת.

להשלמת הפינוק האמבטיה מספרה לכלבים מספקת תכשירים לשמירה על האסתטיקה של הכלב, קולרים נגד קרציות, חטיפי בשר בריאים ועוד.

מומלץ להנהיג לכלב הרגלים של טיפוח וניקיון כבר מגיל צעיר, שכן הטיפול תורם לבריאותו של הכלב ולאסתטיקה של הבית. אז למה לחכות? צרו איתנו קשר עכשיו!

אולי יעניין אתכם גם ?

צפו בסרטון התדמית שלנו

נגן וידאו
tipulim

האמבטיה בקהילה

האמבטיה שמה לנגד עיניה את הנתינה לקהילה כחלק בלתי נפרד ממדיניות השרות שלנו. אנו מגיעים לימיי אימוץ ומטפלים בכלבי הכלביות בנוסף אנו מטפלים בכלבי הנחייה ובכלביהם של ניצולי השואה במחירי עלות.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

shirut

איזורי שרות

חברת האמבטיה, הינה הרשת מספרות הכלבים, הגדולה והותיקה ביותר בארץ, חברתנו מספקת שרותים בבתי הלקוח בפריסה רחבה. מאיזור זיכרון יעקב בצפון, גוש דן והשרון במרכז,אשדוד והסביבה בדרום וכן חבל מודיעין והשפלה.

לצפיה באיזורי הטיפול שלנו לחצו כאן!

keila

הטיפולים שלנו!

תספורות קצרות טיפוחים וכל כל מה שבינהם, מגוון של טיפולים מותאמים לכל כלב ולכל פרווה. אתם מזמנים להיכנס לקישור ולבחור את הטיפול המתאים ביותר לכלבכם.

לצפייה בכל הטיפולים לחצו כאן!


משפחת האמבטיה

הכירו את הצוות שלנו

© האמבטיה, שטיפה ומספרת כלבים ניידת | Design.Code.Honor by benjo.co.il