טיפול מריטה לכלבים

טיפול מריטה, מהו הטיפול ולמה אנו באמבטיה רשת מספרת כלבים, לא מבצעים את הטיפול.

רוב הלקוחות חוששים מטיפול מריטה לכלבים ובצדק, הטיפול עצמו גורם לסבל רב לכלב שלנו, אבל עדיין יש מספרות כלבים שמבצעות את הטיפול הנ"ל מתוך חוסר ידע על דרכי טיפול שונות שיכולות להביא לאותה תוצאה ללא הסבל שעובר הכלב בזמן הטיפול.

לפני שניגשים לטיפול המחשבה הראשונה היא על הסבל שחיית המחמד תעבור בזמן הטיפול, ספר הכלבים יספר לכם שהטיפול משפר את התפקוד היומי של חיית הכלב ומונע ממנו כאבים.

חשוב להבין כי הטיפול מתבצע על שערות (פרווה) מתה של הכלב, למרות שהיא מחוברת לחיית המחמד שלנו, בגלל שהשעיר עצמו לא מתפתח הוא גורם לקשרים וכאבים לחיית המחמד באופן תמידי.

לכן יש צורך להסיר את הפרווה ה"מתה" של הכלב, בעבר היו משתמשים בטיפול המריטה אולם היום קיימות דרכים שונות להסרת הפרווה המתה בלי לגרום סבל מיותר לכלבכם.

יחד עם זאת טיפול מריטה עדיין נפוץ מאוד אצל ספרי כלבים שונים, פעולת המריטה נעשית בדרך כלל בידיים או בעזרת סכין מריטה, בפעולה הזו ספר הכלבים מסיר פרווה מתה מחיית המחמד ואנו מקצר את הפרווה הכלב.

ישנם כלבים מעורבים שלעתים צומחת להם פלומות פרווה ״מתה״ המחוברת לגוף, חשוב לזכור שלמרות שהפוורה מחוברת לחיית המחמד שלנו היא עדיין מתה, ולכן היא תפגע במראה הכללי של הכלב (התפתחות השיער והרכות שלה לא יהיו תקינים) ולכן גם במקרים בהם הפרווה מחוברת לעור הכלב יש צורך להשתמש בכל מידי דרכים להסרת הפרווה מעור הכלב, אנו מעדיפים להשתמש במגוון דרכים ולעשות הכל כדי לא להגיע לטיפול המריטה כדי לא לגרום לכלב סבל מיותר.

חשוב לנו להדגיש כי הטיפול עצמו לא נעים לכלב ולא מומלץ כלל ולכן אנו לא מבצעים אותו כלל.

אנו ממליצים לכם לקבוע פגישה עם אחד מאנשי הצוות שלנו שיגיע אליכם ויתן לכם חוות דעת לגבי הטיפול המתאים ביותר לחיית המחמד שלכם, יכול להיות שתוכלו להימנע מהטיפול הנ"ל ואת זה נוכל לייעץ לכם רק לאחר תיאום פגישה שבה איש צוות שלנו יגיע אלכם הביתה יראה את הכלב ואת הפרווה שלו ויוכל להמליץ לכם על הטיפול המתאים ביותר שלא יגרום סבל מיותר לכלבכם וישאיר אותו עם פרווה בריאה ורעננה מתמיד.

צפו בסרטון התדמית שלנו

נגן וידאו
tipulim

האמבטיה בקהילה

האמבטיה שמה לנגד עיניה את הנתינה לקהילה כחלק בלתי נפרד ממדיניות השרות שלנו. אנו מגיעים לימיי אימוץ ומטפלים בכלבי הכלביות בנוסף אנו מטפלים בכלבי הנחייה ובכלביהם של ניצולי השואה במחירי עלות.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

shirut

איזורי שרות

חברת האמבטיה, הינה הרשת מספרות הכלבים, הגדולה והותיקה ביותר בארץ, חברתנו מספקת שרותים בבתי הלקוח בפריסה רחבה. מאיזור זיכרון יעקב בצפון, גוש דן והשרון במרכז,אשדוד והסביבה בדרום וכן חבל מודיעין והשפלה.

לצפיה באיזורי הטיפול שלנו לחצו כאן!

keila

הטיפולים שלנו!

תספורות קצרות טיפוחים וכל כל מה שבינהם, מגוון של טיפולים מותאמים לכל כלב ולכל פרווה. אתם מזמנים להיכנס לקישור ולבחור את הטיפול המתאים ביותר לכלבכם.

לצפייה בכל הטיפולים לחצו כאן!


משפחת האמבטיה

הכירו את הצוות שלנו

© האמבטיה, שטיפה ומספרת כלבים ניידת | Design.Code.Honor by benjo.co.il