תספורת לכלבים

תספורת לכלבים, רשת האמבטיה מספרת כלבים ניידת מספק מגוון רחב של יתרונות וידע מקצועי שנרכש במהלך השנים, ספר כלבים מקצועי חייב לדעת להתאים לכל סוג כלב את התספורת המתאימה לו.
רוב הלקוחות מעוניינים בתספורת ה"גלח" שנפוצה מאוד בקרב בעלי הכלבים (תספורת גלח לכלב היא תספורת שבה ספר הכלבים מקצר את פרוות הכלב לאורך הקצר ביותר ומשאיר רעמה קטנה מסביב לראש).

אולם חשוב לדעת שיש גם סיכונים שצריך לקחת בחשבון ולדעת שגם כאשר אנו מבצעים את התספורת לכלב הפרווה תמשיך לנשור גם כשהכלב מגולח כולו!
החיסרון המשמעותי הוא שהפרווה הנושרת קצרה יותר, ובכך היא נתפסת יותר בבדים ומקשה עלינו לנקות אותה.

ויותר מזה, קל יותר לאסוף פרווה ארוכה מאשר קצרה- אם מהרהיטים והבגדים או אם בהברשה מגוף הכלב שלכם.
בנוסף כאשר הפרווה ארוכה מתנתקת מהגוף הכלב שלכם, היא תישאר על גוף הכלב בין השיערות האחרות מספר ימים (או עד שנסרק אותה בעזרת מברשת).
וברגע שהפרווה קצרה יותר השערה תנשור מהר יותר מגוף הכלב.

עדיין לא נגענו בבעיית החום שמטרידה לא מעט בעלי כלבי בחודשי הקיץ החמים, יכול להיות שחלקכם לא מודעים שדווקא הפרווה הארוכה שאתם רוצים להסיר מכלבכם בגלל החום הכבד ולהקל עליו יוצרת בידוד בין גוף הכלב לבין השמש ולמעשה מגינה עליו, (בדיוק כמו הפועלים שעובדים בשדה פתוח ולובשים עליהם בגדים ארוכים להגנה מהשמש), כך שבזכות הפרווה הארוכה קל יותר לכלב עם החום מאשר שהוא יהיה מסופר קצר.
חשוב גם לדעת כי כלבים לא מזיעים, הם מאבדים חום בעיקר דרך ההלחתה (נשימה מהפה עם הלשון בחוץ) וסופגים יותר חום מבני האדם (כיוון שהם מאוזנים ונמוכים), הם חשופים לשמש יותר מהבעלים שלהם (בגלל ששטח גוף גדול יותר בא במגע עם קרניה), וקולטים חום רב גם מהמדרכה (שוב בגלל גובהם שנמוך יותר מסע האדם, לכן טיול בחום עם כלב מגולח עלולים להוות סכנה לחייו מפאת מכת חום או התייבשות.

ישנה המלצה היא באופן עקרוני ומכליל, לא לגלח אף כלב כשלא מודעים לסכנה! חובה שספר הכלבים יעדכן את הבעלים שלו תרם התספורת בכל המשמעויות הכרוכות בתספורת קצרה.
משמע, אם הכלב שלכם מגולח קצר השתדלו להמנע מטיולים בשמש ישירה, ואת הטיולים הארוכים השאירו לשעות הבוקר המוקדמות או הערב המאוחרות, כשהמדרכה קרירה יחסית.

במאמר הבא נסביר קצת מתי כן כדאי לגלח, ומה ניתן לעשות אם אנו לא מעוניינים בתספורת קצרה…

אולי יעניין אתכם גם ?

צפו בסרטון התדמית שלנו

נגן וידאו
tipulim

האמבטיה בקהילה

האמבטיה שמה לנגד עיניה את הנתינה לקהילה כחלק בלתי נפרד ממדיניות השרות שלנו. אנו מגיעים לימיי אימוץ ומטפלים בכלבי הכלביות בנוסף אנו מטפלים בכלבי הנחייה ובכלביהם של ניצולי השואה במחירי עלות.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

shirut

איזורי שרות

חברת האמבטיה, הינה הרשת מספרות הכלבים, הגדולה והותיקה ביותר בארץ, חברתנו מספקת שרותים בבתי הלקוח בפריסה רחבה. מאיזור זיכרון יעקב בצפון, גוש דן והשרון במרכז,אשדוד והסביבה בדרום וכן חבל מודיעין והשפלה.

לצפיה באיזורי הטיפול שלנו לחצו כאן!

keila

הטיפולים שלנו!

תספורות קצרות טיפוחים וכל כל מה שבינהם, מגוון של טיפולים מותאמים לכל כלב ולכל פרווה. אתם מזמנים להיכנס לקישור ולבחור את הטיפול המתאים ביותר לכלבכם.

לצפייה בכל הטיפולים לחצו כאן!


משפחת האמבטיה

הכירו את הצוות שלנו

© האמבטיה, שטיפה ומספרת כלבים ניידת | Design.Code.Honor by benjo.co.il