תספורת מומלצת לכלב

מהיא התספורת המומלצת ביותר לכלבים?

בגלל שתחום מספרת הכלבים לא מאוגד ואין כללים ברורים או מקום לימודים מקצועים לספרות כלבים, נוצר פער גדול בין הידע של ספרי הכלבים לבין הדברים שחייבים לדעת לפני שנגשים לספר כלב! לכן חוב שתבדקו ותקבלו המלצות לפני אתם בוחרים בספר כלבים כזה או אחר, רשת מספרת כלבים האמבטיה הינה הרשת הוותיקה והמובילה בענף, וכאחת שכזו אנו דואגים לידע את לקוחותינו בכל החידושים בענף וגם בטיפולים המומלצים ביותר עבור הכלבים שלהם. אתם מוזמנים להצטרף למשפחה ולהנות גם משרות מקצועי יחס אישי בבית הלקוח ומחיר משתלם לכל כיס.

האמבטיה, רשת מספרת כלבים הגדולה והמומלצות בישראל.

במאמר הקודם הסברנו שהתספורת קצרה היא לא תמיד הדרך הטובה כדי למנוע את נשירת השיער וגם הסברנו על הסיכונים שבכך, מאז התקשרו אלינו מאות לקוחות ושאלו אותנו מתי כן לגלח? ולמה עדיין מבצעים את התספורת הזו?

אז נתחיל בזה שיש בעלי כלבים שקשה להם להתמודד עם טיפוח הכלב (חוסר בזמן, מגבלת תקציב, או מגבלה פיזית אחרת שמונעת מהם כמו נכות או שפשוט הגיעו לגיל מבוגר והטיפוח של כלבם מקשה עליהם מאוד).
הדרך הנכונה לגלח כלבים היא בעזרת גילוח גבוה יחסית, בזמן התספורת על ספר הכלבים להשאיר לפחות חצי סנטימטר של פרווה, חשוב לנו להדגיש שבמקרים כאילו על בעלי הכלבים לנקוט במשנה זהירות במזג אויר חם ובשמש ישירה (ראו מאמר קודם כדי לקבל מעט רקע).

אז אם גילוח לא, מה כן? הטיפול המומלץ ביותר בחודשי הקיץ (ובכלל) הוא דילול.

בזמן שספר הכלבים מבצע דילול לפרוות הכלב, הוא מבריש מהגוף הכלב את הפרווה המתה, ומשאיר רק את הפרווה החיה.
בדרך הזו אנו מטפלים בבעיית הנשירה בבית, בלי לסכן את יכולתו של הכלב לבודד את חום הגוף מחום השמש.
בזמן ההברשה אנחנו מוציאים רק שיער מת שאינו מחובר לעור ותוך כדי טיפול אנחנו ״מעודדים״ פרווה שטרם התנתקה להתנתק סופית מגוף הכלב.

את פעולת הדילול מחלקים למספר שלבים, בשלב הראשון, ספר הכלבים מבצע בעזרת מספר סוגי מברשות ומסרקים (בהתאם לסוג הפרווה, לאורך שלה, למצב הכללי ולעובי הפרווה).
שלב שני הוא המקלחת, בה אנו מעסים את העור וממריצים זרימת דם וההזנה לעור, גם במהלך המקלחת מתבצע ״ניתוק״ נוסף של שערות שמועדות לנשור בלאו הכי.
השלב השלישי הוא יבוש הפרווה, בזמן ייבוש הפרווה אנו משתמשים בפן (מפוח) חזק המתאים במיוחד לשימוש בכלבים, המפוך מסיר עוד פרווה מתה מגוף הכלב.
ובשלב האחרון אנו שוב מברישים את הכלב על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית, ובכך נחסוך ממכם שבועות עד חודשים  של נשירה בבית (כדי לשמר את הדילול בצורה הטובה ביותר יש להקפיד על הברשה נכונה בבית, עם הכלים המתאימים ובזמנים הנדרשים. לאחר דילול באופן טבעי יש פחות נשירה, לכן ההברשות בבית יהיו בתדירות נמוכה יחסית וקצרות זמן).
בנוסף ניתן לקצר מעט את פרוות הכלב ליצירת טיפוח מושלם.

אולי יעניין אתכם גם ?

צפו בסרטון התדמית שלנו

נגן וידאו
tipulim

האמבטיה בקהילה

האמבטיה שמה לנגד עיניה את הנתינה לקהילה כחלק בלתי נפרד ממדיניות השרות שלנו. אנו מגיעים לימיי אימוץ ומטפלים בכלבי הכלביות בנוסף אנו מטפלים בכלבי הנחייה ובכלביהם של ניצולי השואה במחירי עלות.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

shirut

איזורי שרות

חברת האמבטיה, הינה הרשת מספרות הכלבים, הגדולה והותיקה ביותר בארץ, חברתנו מספקת שרותים בבתי הלקוח בפריסה רחבה. מאיזור זיכרון יעקב בצפון, גוש דן והשרון במרכז,אשדוד והסביבה בדרום וכן חבל מודיעין והשפלה.

לצפיה באיזורי הטיפול שלנו לחצו כאן!

keila

הטיפולים שלנו!

תספורות קצרות טיפוחים וכל כל מה שבינהם, מגוון של טיפולים מותאמים לכל כלב ולכל פרווה. אתם מזמנים להיכנס לקישור ולבחור את הטיפול המתאים ביותר לכלבכם.

לצפייה בכל הטיפולים לחצו כאן!


משפחת האמבטיה

הכירו את הצוות שלנו

© האמבטיה, שטיפה ומספרת כלבים ניידת | Design.Code.Honor by benjo.co.il